رئیس پلیس آگاهی فراجا کنترل و رصد مجرمین را حق پلیس دانست و گفت: پلیس آگاهی به‌زودی به تجهیزات هوشمند برای "رصد و کنترل مجرمین" مجهز می‌شود.

پلیس آگاهی به تجهیزات هوشمند برای “رصد مجرمین” مجهز می‌شود

رئیس پلیس آگاهی فراجا کنترل و رصد مجرمین را حق پلیس دانست و گفت: پلیس آگاهی به‌زودی به تجهیزات هوشمند برای “رصد و کنترل مجرمین” مجهز می‌شود.

سردار محمد قنبری؛ رئیس پلیس آگاهی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: کنترل مجرمین حق پلیس است و قانون هم این حق را به پلیس داده است.
وی افزود: پلیس آگاهی یک پلیس پساجرم است، یعنی بعد از اینکه جرم اتفاق می‌افتد وارد می‌شود، البته ما دوست داریم جرمی رخ ندهد و به همین دلیل در پلیس آگاهی کارهای پیشگیری از جرم هم انجام می‌دهیم.
قنبری با بیان اینکه در واقع کنترل مجرمین به نوعی پیشگیری از وقوع جرم است، افزود: پلیس با کنترل کردن مجرمین آنها را زیرنظر می‌گیرد تا از جرائم احتمالی پیشگیری کند.
استفاده از دستگاه “پُلی‌گرافی” مغزی در بازجویی‌ از مجرمین در پلیس آگاهی/ دریافت درجه “کارآگاهی” توسط 16 پلیس زن
رئیس پلیس آگاهی تصریح کرد: پلیس آگاهی باید مراقب باشد تا مجرمین مرتکب تخلف نشوند تا هزینه‌های گزافی به کشور وارد شود و باید اقدامات پیش‌دستانه داشته باشند.
وی با بیان اینکه مرکز پایش و کنترل هوشمند مجرمین در ماه‌های آتی سال قرار است افتتاح شود، گفت: : این مرکز در راستای کشف سریعتر جرم، رسیدن به جرم از طریق مجرمان و … فعالیت می‌کند و به‌زودی پلیس آگاهی به تجهیزات روز برای رصد هوشمند مجرمین مجهز می‌شود.
انتهای پیام/

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *