واکنش پیمان جبلی به شایعه توقف سریال «سلمان فارسی»

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند ساعتی است که در برخی از رسانه‌ها و کانال‌های مجازی خبر از توقف سریال «سلمان فارسی» دادند و همچنین به آتش‌سوزی در لوکیشن کاروانسرای مرمر پرداختند. اما واقعیت چیز دیگری بود که روابط عمومی این سریال توضیحاتی ارائه کرد. 

او در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم توضیح داده بود: ” آتش‌سوزی کنترل‌شده‌ای در جریان قصه اتفاق می‌افتد، چون کار در شب بود و صحنه‌ای کاروانسرا دچار آتش‌سوزی می‌شود، عوارض این آتش‌سوزی چیست؟ فیلمبرداری این بخش تمام می‌شود تا این بخش‌هایی که آتش گرفته است به حالت اصلی و اولیه برگردد و کار دوباره از سر گرفته شود.”

روابط عمومی این سریال همچنین درباره شایعه‌ای که در فضای‌مجازی در خصوص قهر داود میرباقری و اختلافات او پخش کرده بودند نیز این‌طور واکنش نشان داد: این حرف و حدیث‌ها از اساس اشتباه است؛ نکته خاصی وجود ندارد و ظرف چند روز آینده با ترمیم دکور، پروژه دوباره تصویربرداری‌اش را ادامه خواهد داد، جالب است که ساخت‌وسازهای گسترده‌ای در بخش ماربین که کنار مجموعه کاروانسرای مرمر است در دستور کار قرار دارد.

پیمان جبلی , رئیس صدا و سیما , صدا و سیما , سریال , تلویزیون ,

پیمان جبلی رئیس رسانه ملّی نیز در صفحه مجازی (ویراستی) خودش با انتشار تصویری از خود و داود میرباقری بر سر صحنه سریال «سلمان فارسی» به شایعه توقف این مجموعه تلویزیونی واکنش نشان داد و این‌طور نوشت: “تولید مجموعه پرافتخار سلمان فارسی به رهبری استاد بزرگوار داوود میرباقری در سخت‌ترین مراحل تولید با قدرت ادامه دارد. بی‌تردید این اثر نقطه عطفی پرفروغ در کارنامه درخشان استاد میرباقری و تاریخ سریال‌سازی تاریخی در ایران خواهد بود.”

بنابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم قرار است در چند روز آینده سریال «سلمان فارسی» به تصویربرداری خودش ادامه دهد. همچنین ساخت و سازها به صورت گسترده در لوکیشن ماربین ادامه دارد و همچنین لوکیشن‌یابی در استان سمنان و ساخت و ساز لوکیشن‌های مربوط به فصل حجاز در شهرک سینمایی نور نیز در دستور کار قرار دارد. 

همچنین ببینید

نمایش هفت فیلم با موضوع فلسطین در موزه سینما

هفت فیلم سینمایی با موضوع فلسطین به مدت یک هفته در موزه سینما به نمایش درمی‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *