حمید منوچهری، صدای ماندگار رادیوحال خوبی ندارد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش از وضعیت بغرنج و ناراحت‌کننده حمید منوچهری پیشکسوت رادیو خبر داد. 

او به خبرنگار تسنیم گفت: تقریباً دو ماهی می‌شود حمید منوچهری به خاطر شکستگی لگن و مشکلاتش به خاطر کهولت سن در راه بیمارستان بود تا اینکه به دلیل مشکلات ریوی از گذشته، در حال حاضر وضعیت خطرناکی را  در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهرام می‌گذراند. 

امیر منوچهری فرزند این پیشکسوت رادیو که خودش هم در عرصه دوبله فعالیت دارد، این نکته را یادآور شد: متأسفانه خبرها درست است، پدرم هوشیاری پایینی دارد و پزشکان گفته‌اند فقط برای او دعا کنید. حال عمومی مساعدی ندارد و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تحت مراقبت است. 

سوهانی مدیر رادیو نمایش همچنین به این نکته اشاره کرد که این عارضه ریوی برای کسانی که پا به سن می‌گذارند خیلی خطرناک است. او در روزهایی که منزل دوره درمان خودش را می‌گذراند کار رادیو را هم پیگیری می‌کرد. چون او عاشق واقعی رادیوست و هر بار هم حال او را جویا می‌شدیم به ما می‌گفت به محض بازگشت سلامتی، به رادیو برخواهد گشت. 

حمید منوچهری چهره نام‌آشنای رادیو و دوبله، در کنار علاقه زیاد به گویندگی، برنامه‌سازی کرده است و همچنین در برخی از مجموعه‌های تلویزیونی همچون  “یکی از این روزها”، “داستان یک زندگی” و “معمای شاه” نیز به عنوان بازیگر ایفای نقش داشته است.

همچنین ببینید

نمایش هفت فیلم با موضوع فلسطین در موزه سینما

هفت فیلم سینمایی با موضوع فلسطین به مدت یک هفته در موزه سینما به نمایش درمی‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *