بهره‌برداری از دو پروژه بهسازی راه روستایی در اندیکا

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان از بهره‌برداری از دو پروژه راه روستایی در شهرستان اندیکا با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

محمد جولانژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دو پروژه راه روستایی در شهرستان اندیکا با اعتبار بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه بهسازی و آسفالت محور روستایی للر به طول ۱۲ کیلومتر افزود: این پروژه با اعتبار بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال به اجرا رسید که با بهره‌برداری از آن بیش از ۴۰۰ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: پروژه بهسازی و آسفالت روستایی امام زاده سادات ابراهیم شهرستان اندیکا نیز به طول ۳ کیلومتر با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
جولانژاد خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه نیز بیش از ۳۰ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.
وی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در تلاش است به منظور ارتقای ایمنی راه‌ها و همچنین ارائه بهتر خدمات و تردد روستاییان، راه‌های روستایی در مناطقی که با مشکل مواجه هستند را آسفالت کند.

همچنین ببینید

عیدی کارگران برای روز کارگر

عضو کانون شورای اسلامی کار البرز ابراز امیدواری کرد در هفته کارگر با افزایش قابل توجه مبلغ حق مسکن خبر خوش و عیدی خوبی به کارگران داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *